• Procedura wydawania świadectw ukończenia szkoły

      • 21.06.2020 14:46
      • Procedura wydawania świadectw ukończenia szkoły absolwentom Szkoły Podstawowej nr 2 w im. majora Henryka Sucharskiego w Świnoujściu w roku szkolnym 2019/2020

        1. Do środy, 24 czerwca 2020 r., do godz.15.00, wychowawca przygotowuje do wydania absolwentom, świadectwo ukończenia szkoły.
        2. Przygotowane świadectwa wychowawca przekazuje do  dyrektora szkoły.
        3. Świadectwa wydawane będą 26 czerwca 2020 r. przez dyrektora, w miejscu i w godzinach ustalonych dla uczniów klasy ósmej.
        4. Po odbiór świadectwa nie może zgłosić się absolwent objęty kwarantanną lub izolacją albo mający objawy choroby zakaźnej.
        5. Absolwenci, którzy przyjdą po odbiór świadectwa, zobowiązani są:
        • przynieść ze sobą długopis;
        • wejść na teren szkoły w maseczce zakrywającej usta i nos oraz w rękawiczkach;
        • ustawić się w miejscach wyznaczonych z zachowaniem co najmniej 1,5m odstępu od innych osób;
        • zdezynfekować ręce przed odbiorem świadectwa;
        • sprawdzić swoje dane na świadectwie;
        • potwierdzić podpisem odbiór świadectwa;
        • wchodzić i wychodzić z budynku wyznaczonym wejściem.

               6.Miejsce i godziny wydawania dokumentów:

        klasa 8: godz. od 9.00 do 12.00:

        wejście główne do szkoły - przejście korytarzem głównym do sali 19

        wyjście - na plac apelowy

             7. Z procedurą odbioru świadectw ukończenia szkoły w dniu 26 czerwca 2020 r. absolwentów zapozna
                 dyrektor szkoły przez informację przesłaną w dzienniku elektroniczn

      • Wróć do listy artykułów
    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 2 Im. Majora Henryka Sucharskiego w Świnoujściu
      • Tel./Fax: 091-321 52 32 kom.727712558
      • 72-602 Świnoujście ul. Białoruska 2 Poland
      • pedagogszkolanr2@gmail.com kom. 727 797 161
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • liczba odwiedzin: 32400