• Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego,
      • Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego,

      • 14.03.2021 17:34
      •        Załącznik nr 2

                                                    do Zarządzenia Nr 27/2021

                                                                                                                   Prezydenta Miasta  Świnoujście

                                                                                                                      z dnia 14 stycznia 2021 r.

         

        Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, a także terminy składania dokumentów na rok szkolny 2021/2022 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście.

         

      •  

        Lp.

         

        Rodzaj czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i uzupełniającym

        Termin

        w postępowaniu rekrutacyjnym

        Termin

        w postępowaniu uzupełniającym

        1.

        Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym

         

        01.03.2021

        od godz. 08:00

        12.03.2021

        do godz. 15:00

         

        19.04.2021

        od  godz. 08:00

        23.04.2021

        do godz. 15:00

        2.

        Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie  przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności,                            o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy Prawo oświatowe

         

         

        01.03.2021

        od godz. 8:00

        26.03.2021

        do godz. 15:00

         

         

         

        19.04.2021

        od godz. 8:00

        07.05.2021

        do godz. 15:00

         

         

        3.

        Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych  i kandydatów niezakwalifikowanych

         

        01.04.2021

        do godz. 12:00

         

         

         

        13.05.2021

        do godz. 12:00

        4.

        Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia

         

        01.04.2021

        od godz. 12:00

        09.04.2021

        do godz. 15:00

         

         

         

        13.05.2021

        od godz. 12:00

        19.05.2021

        do godz. 15:00

        5.

        Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych

         

        13.04.2021

        godz. 12:00

         

        21.05.2021

        godz. 12:00

         

        Harmonogram rekrutacji - terminy - Pobierz (DOC)

      • Wróć do listy artykułów
    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa Nr 2 Im.Majora Henryka Sucharskiego w Świnoujściu
      • sekretariat@sp2.swi.pl
      • sekretariat@sp2.swi.pl
      • Tel./Fax: 091-321 52 32 kom.727712558
      • 72-602 Świnoujście ul. Białoruska 2
      • pedagogszkolanr2@gmail.com kom. 727 797 161
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • liczba odwiedzin: 1270