• REGULAMIN  KORZYSTANIA Z OBIADÓW

      • 31.10.2022 07:01
      • REGULAMIN  KORZYSTANIA Z OBIADÓW

        W Szkole Podstawowej nr 2 w Świnoujściu

         

         

        POSTANOWIENIA OGÓLNE

        1. Stołówka szkolna jest miejscem spożywania posiłków przygotowywanych  np. przez: Przedszkole Miejskie nr 9 w Świnoujściu
        2. Obiady składają się z: zupy, drugiego dania, i napoju, wydawane są w czasie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych w stołówkach szkolnych,  w godzinach od 1130 do 1345.     
        3. Postanowienia niniejszego regulaminu, ogłoszenia dotyczące stołówki, w tym opłat miesięcznych za posiłki, zamieszczane są na tablicach informacyjnych oraz na stronie internetowej szkoły.
      •  

        UPRAWNIENI DO KORZYSTANIA Z OBIADÓW

        1. Warunkiem do korzystania z obiadów jest złożenie deklaracji.
        2. Do korzystania z obiadów w stołówce szkolnej uprawnieni są:
        1. uczniowie jednostki, po uprzednio złożonej „deklaracji obiadowej”( załącznik nr 1 niniejszego regulaminu) i wnoszący wpłaty indywidualnie (wyłącznie na konto bankowe),
        2. pracownicy zatrudnieni w szkole,
        3. uczniowie, którym przyznało dofinansowanie MOPR.

         

        USTALENIE WYSOKOŚCI OPŁAT ZA OBIADY

        1. Ustalone opłaty za obiady wydawane w stołówce szkoły:
        1. opłata za jeden obiad dla ucznia wynosi 8,00 zł
        2. opłata za jeden obiad dla pracowników pedagogicznych wynosi 16,00 zł
        3. opłata za jeden obiad dla pracowników niepedagogicznych wynosi 16,00 zł 
        1. Wysokość opłat za korzystanie z obiadów przez uczniów ustala się w wysokości kosztów produktów wykorzystywanych do przygotowywania posiłków (wsad do kotła).

         

        1. Wysokość opłat za korzystanie z obiadów przez pracowników ustala się w wysokości kosztów produktów wykorzystywanych do przygotowywania posiłków powiększony  o narzut.
        2. W sytuacji wzrostu cen żywności w czasie trwania roku szkolnego dopuszcza się możliwość zmiany wysokości odpłatności, po uprzednim poinformowaniu zainteresowanych.

         

        WNOSZENIE OPŁAT ZA OBIADY

        1. Opłaty za obiady na dany miesiąc przyjmowane są według informacji podawanych na tablicach informacyjnych i stronie internetowej szkoły w zakładce obiady.
        2. Opłatę wnosi się za cały miesiąc z góry.
        3. W przypadku braku wpłaty  uczeń nie będzie mógł korzystać z posiłków.
        4. W celu poprawy płynności środków finansowych między bankami rodziców a bankiem szkoły wprowadzony jest jednakowy termin wpłat za obiady, który obowiązuje cały rok szkolny, tj. od 20 do 26-go każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc zaprowiantowania  (w miesiącu lutym od 15 do 22-go), wpłaty za styczeń przyjmowane są wyłącznie w styczniu.
        5. Wpłat należy dokonać w ustalonych terminach, na  konto bankowe (w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko oraz klasę ucznia).

        Numer rachunku bankowego : 08 1240 3914 1111 0000 3087 6521

        1. Po złożeniu deklaracji obiadowej, należy być świadomym, że uczeń rozpocznie korzystanie z obiadów po dwóch dniach od dokonania wpłaty.

         

         

        ZWROT ZA NIEWYKORZYSTANE OBIADY

        1. Opłata za niewykorzystany posiłek nie podlega zwrotowi.
        2. W przypadku nieobecności ucznia w szkole istnieje możliwość odebrania przygotowanego posiłku we własnych, przystosowanych do żywności pojemnikach (w godzinach wydawania obiadów).
        3. O planowanych nieobecnościach ucznia (np. wycieczki, wyjazdy do lekarzy specjalistów) rodzic zobowiązany jest poinformować o fakcie pracownika jednostki przed wydaniem karty obiadowej.
        4. O całkowitej rezygnacji z obiadów należy powiadomić do końca miesiąca poprzedzającego planowaną rezygnację (załącznik nr 2) .

         

        ZASADY ZACHOWANIA W STOŁÓWCE

        1. Podczas spożywania posiłków obowiązują zasady kulturalnego zachowania się.
        2. Po spożyciu posiłku brudne naczynia należy odnieść do wyznaczonego miejsca.
        3. Spożywać obiady można w wyłącznie w stołówce szkolnej.
        4. Podczas wydawania obiadów zabrania się pobytu w pomieszczeniu stołówki osobom nie spożywającym posiłków, w tym również rodzicom uczniów.
        5. Nad bezpieczeństwem uczniów korzystających z obiadów czuwają wyznaczeni nauczyciele.

         

        POSTANOWIENI KOŃCOWE

        1. O wszelkich sprawach związanych z organizacją pracy stołówki szkoły decyduje Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Świnoujściu
        2. Wszelkie zmiany w regulaminie dokonuje Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Świnoujściu.
        3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2022 roku.

        Regulamin korzystania z obiadów - Pobierz (DOC)

      • Wróć do listy artykułów
    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 2 Im. Majora Henryka Sucharskiego w Świnoujściu
      • Tel./Fax: 091-321 52 32 kom.727712558
      • 72-602 Świnoujście ul. Białoruska 2 Poland
      • pedagogszkolanr2@gmail.com kom. 727 797 161
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • liczba odwiedzin: 17155